Wybierz wydziałWydział w CiechanowieWydział w OstrołęceWydział w PłockuWydział w RadomiuWydział w SiedlcachWydział w Warszawie

15 V 2018 - Raport z ewaluacji wewnętrznej szkoły/placówki oświatowej

 

 

 

 

 

Szanowni Państwo,
Dyrektorzy, Wicedyrektorzy, Nauczyciele szkół

zapraszamy na szkolenie:

 

Raport z ewaluacji wewnętrznej szkoły/placówki oświatowej

 


Zapraszamy Dyrektorów i Nauczycieli szkół na warsztaty metodyczne przygotowujące do opracowania wyników ewaluacji wewnętrznej w formie dostosowanej do potrzeb placówki. Podczas zajęć przećwiczymy analizowanie wyników badań w odniesieniu do projektu ewaluacji, w szczególności postawionych pytań kluczowych i kryteriów jakości. Bazując na materiałach teoretycznych oraz doświadczeniach uczestników będziemy formułować propozycje wniosków i rekomendacji przydatnych w dalszym rozwoju szkoły.

Serdecznie zapraszamy!


Program szkolenia:

  1. Użyteczność tworzenia raportu z ewaluacji wewnętrznej.
  2. Opis i analiza wyników badań ewaluacyjnych.
  3. Wartościowanie działań szkoły/placówki w kontekście przyjętych kryteriów.
  4. Formułowanie wniosków z badań.
  5. Rekomendacje, czyli w jakim kierunku się rozwijać?

Liczba godz.: 5
Termin: 15.05.18 r. (godz. 15.00–19.00) sala 1
Miejsce: MSCDN Wydział w Warszawie, ul. Świętojerska 9
Koszt: bezpłatne

Prowadząca: dr Renata Stoczkowska, specjalista ds. badań pedagogicznych w MSCDN Wydział w Warszawie, autorka publikacji na temat ewaluacji wewnętrznej szkoły i konstruowania narzędzi badawczych; praktyk w zakresie przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej placówki oświatowej, konstruowania narzędzi badawczych i opracowywania wyników badań.


Zgłoszenia należy przesyłać w formie elektronicznej: http://warszawa.mscdn.pl/oferta-biezaca

O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

Informacji udziela:
Renata Stoczkowska - specjalista ds. badań pedagogicznych, pon.-pt. 8:00-15:00,
tel. 22 5366070; 600819608; email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.